آموزش دریافت وام برای پرورش بلدرچین

بروز شده در : ۱۴۰۰٫۰۷٫۱۹

نگهداری و پرورش بلدرچین عملی بسیار پرسود بوده و بازدهی آن نسبت به پرورش سایر پرندگان سریع تر است ؛ مقدار بازدهی سرمایه پرورش این پرنده به اندازه ایست که سرمایه اولیه پرورش دهنده بهمراه اصل سود در کمتر از دو ماه به وی برگردانده میشود. دلیل این امر آن است که بلدرچین ها در مدت زمان ۴۵ روزه بالغ میشوند و آماده کشتار می باشند. این پرندگان در سنین ۵۰ روزگی به بلوغ رسیده و تخمگذاری خود را شروع میکنند. اگر به پرورش بلدرچین علاقه مند هستید این مطلب را مطالعه کنید. در این مطلب از وبسایت ما شما را با راهکارهای دریافت وام برای پرورش بلدرچین آشنا خواهیم کرد.

روش شروع پرورش بلدرچین

قبل از اجاره کردن واحد پرورش بلدرچین و صرف هزینه پیشنهاد میکنیم تا کار خود را با تعداد بلدرچین های کم و در یک مکان کوچک شروع کنید تا با ویژگی ها ، خصوصیات و سختی های پرورش پرنده آشنا شوید. اگر خود را در راستای پرورش بلدرچین علاقه مند دیدید میتوانید کار را بصورت جدی تر آغاز کرده و اقدام به پرورش گسترده تر پرنده نمایید.

وام برای پرورش بلدرچین

« وام برای پرورش بلدرچین »

شرایط دریافت وام پرورش بلدرچین

بعد از محک زدن خود میتوانید جهت دریافت وام پرورش بلدرچین اقدام کنید. بدین منظور سازمان بسیج سازندگیامکان دریافت وام اشتغالزایی پرورش طیور را تا سقف ۱۵ میلیون تومان فراهم کرده است. نرخ سود این وام ده درصد بوده و بازپرداخت آن ۳۶ ماهه است.

شرایط دریافت وام پرورش بلدرچین

الف. داشتن مهارت کافی برای پرورش پرنده ؛ بصورتیکه تمامی روش ها و عملیات جلوگیری از ایجاد ضرر و زیان در این کار را از طریق علمی و تجربی آموخته باشید. برای افزایش بار علمی خود میتوانید مقاله روش پرورش و جوجه کشی بلدرچین را مطالعه کنید. این مطلب شما را با سودها ، ضررها و نحوه پرورش و جوجه کشی از این پرنده آشنا خواهد کرد.

ب. داشتن مکان مناسب برای پروش بلدرچین ها ؛ محل در نظر گرفته شده باید دارای آب ، برق و گاز بوده و دور از مناطق شهری در نظر گرفته شود.

ج. گذراندن دوره های فنی و حرفه ای برای دریافت وام جزو الزامات است. اگر مدرک فنی و حرفه ای ندارید میتوانید به سازمان فنی و حرفه ای شهر خود مراجعه کنید.

د. پیشنهاد میشود تا مجوزهای مورد نیاز را از اداره جهاد کشاورزی دریافت کنید. البته داشتن مجوز برای دریافت وام جزو الزامات نیست اما برای تسهیل امور و پیشرفت بهتر توصیه میشود.

پرورش بلدرچین در قفس

« پرورش بلدرچین در قفس »

مراحل دریافت وام پرورش بلدرچین

بعد از آنکه شرابط خود را برای دریافت وام آماده کردید میتوانید برای دریافت تسهیلات به تارنمای اینترنتی ebsvam.ir مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه ، کارت ملی ، عکس 3*4 ، اجاره نامه مکان پرورشی باید در سایت به ترتیب بارگذاری شوند. بنابرین تصویر مدارک را در قبل از کار اسکن کرده و در سایت بارگذاری کنید. بعد از گذشت مدت زمان و واجدالشرایط بودن شما کارشناسان برای بررسی دقیق تر به سالن شما اعزام میشوند. بعد از گذشت مدت زمان معین شده توسط سازمان مبلغ وام به حساب شما واریز خواهد شد.

بهتر است بدانید که سازمان جهاد کشاورزی برای زمینه های متنوعی مانند پرورش بوقلمون ، پرورش مرغ بومی ، پرورش شترمرغ و... وام اعطا میکند.

مزایای پرورش بلدرچین

همانطور که از قبل نیز اشاره شد بلدرچین ها در عرض مدت زمان ۴۵ روزگی به بلوغ میرسند و میتوان آنها را به فروش رساند. این در حالیست که بیشتر طیور در سنین سه الی چهار ماهگی قابل فروش و درآمدزایی هستند. دوره رشد کوتاه مدت بلدرچین ها سبب میشود تا این پرندگان دان کمتری مصرف کنند و بطبع هزینه های پرورشی آنها به صرفه تر باشد. از طرفی دیگر گوشت بلدرچین چربی کمتری دارد و این موضوع سبب میگردد تا عوارض کمتری برای قلب و رگ های خونی داشته باشد. به همین جهت اشخاصی که برای سلامتی خود ارز قائل هستند ترجیه میدهند تا گوشت بلدرچین مصرف کنند. شما همزمان با پرورش بلدرچین میتوانید از تخم های تولید شده توسط آنها نیز استفاده کرده و با فروش آنها درآمد بیشتری نیز کسب کنید.

از دیگر مزایای پرورش این پرنده جثه کوچک آنها می باشد. این موضوع سبب میگردد تا پرورش پرنده به فضای زیادی نیاز ندارد و در مکان کوچک میتوان پرنده های زیادی را پرورش داد. مقاومت بدنی این پرنده ها در مقابل بیماری ها و شرایط آب و هوایی از دیگر خصوصیات پرورش بلدرچین نسبت به سایر ماکیان است.

مطالب مرتبط :

خصوصیات ، ویژگی ها و فواید تخم بلدرچین

بازاریابی گوشت و فرآورده های بلدرچین

در مورد کشتارگاه بلدرچین بیشتر بدانید

تولک رفتن بلدرچین

شایع ترین بیماری های بلدرچین ، پیشگیری و درمان

خواص و خصوصیات گوشت بلدرچین

کسب درآمد بالا با پرورش بلدرچین ژاپنی

معرفی انواع نژاد ها و گونه های بلدرچین

سود ، درآمد و برآورد هزینه پرورش بلدرچین

طرز تهیه خوراک بلدرچین با یک طعم بی نظیر

خصوصیات و ویژگی های بلدرچین کالیفرنیایی

دان بلدرچین چگونه ساخته می شود ؟

تشخیص جنسیت نر یا ماده بودن بلدرچین

آشنایی با بازار فروش تخم بلدرچین

تخم نطفه دار بلدرچین

اطلاعات کامل در مورد بلدرچین چینی

آشنایی با بلدرچین پولکدار

آشنایی با آناتومی بلدرچین

روش های کشتار صحیح بلدرچین

بررسی فواید گوشت و تخم بلدرچین برای کودکان

خصوصیات و ویژگی های بلدرچین گامبلی

راهکار های افزایش تخم گذاری بلدرچین

چگونه تشخیص دهیم بلدرچین تخم گذار است یا گوشتی؟

دان بلدرچین چگونه ساخته می شود ؟

هزینه های احداث سالن پرورش بلدرچین

مزایا و معایب پرورش بلدرچین در قفس

آموزش ساخت قفس بلدرچین

معایب پرورش بلدرچین

آموزش دریافت وام برای پرورش بلدرچین

تجهیزات لازم برای پرورش بلدرچین

بازاریابی گوشت و فرآورده های بلدرچین

آیا برای جوجه کشی از تخم بلدرچین به ماشین جوجه کشی نیاز است؟

انواع روش های پرکنی بلدرچین و تمیز کردن پرهای آن

کانال تلگرام وبسایت
پیج اینستاگرام وبسایت