آشنایی با بازار فروش تخم بلدرچین

بروز شده در : ۱۴۰۱٫۰۴٫۲۳

همیشه بازاریابی و فروش محصولات گوشتی و تخمی، مهمترین دغدغه کسانی بوده است که هیچ تجربه ای در این موارد نداشته و یا به تازگی وارد چنین حرفه هایی شده اند. اینکه چه مشکلاتی در بازار عرضه و تقاضا وجود دارد و یا اینکه آیا چنین افرادی تمام تلاش خود را برای پیدا کردن خریداران در بازار منطقه کرده اند یا نه چیزی است که خود شما باید پاسخگوی آن باشید. اگر ندانید که قبل از شروع هر کاری باید بازار محصول تولید شده را بررسی کنید و یک طرح توجیهی مناسب در رابطه با بازار فروش داشته باشید، قطعا نمی توانید راهکارهای مناسبی را برای افزایش فروش پیدا کنید مخصوصا در مورد محصولاتی که تاریخ مصرف دارند و بعد از گذشت یک بازه زمانی کوتاه دچار فساد می شوند.

چکیده مقاله

از سایت اینترنتی ایزی باتور در خدمتتون هستیم تا شما را با یک طرح توجیهی در رابطه با بازار فروش تخم بلدرچین آشنا کنیم. چنانچه علاقه مند به یادگیری راهکارهای افزایش فروش هستید پس همراه ما باشید تا موارد مهمی را به شما آموزش دهیم.

وضعیت بازار تخم بلدرچین در چه حالی است؟

درست است که نوسانات ارزی وضعیت بازار داخلی را هم تحت الشعاع قرار داده است ولی با وجود این مسئله هنوز خانوارهای زیادی هستند که علاقه مند به مصرف تخم بلدرچین اند چون به اندازه کافی در رسانه های ملی چون رادیو و تلوزیون فرهنگ سازی شده است . تبلیغات اینترنتی و توصیه هایی که متخصصان رژیم های غذایی برای خوردن تخم بلدرچین انجام می دهند، نقش مهمتری در گسترش این موضوع دارد. کسانی که به سلامتی خود و فرزندانشان اهمیت می دهند، از فواید و خاصیت های تخم و گوشت بلدرچین مطلع هستند.

مهم نیست که در ابتدای راه هستید فقط کافی است کمی اراده کنید و شامه اقتصادی خود را به کار بیندازید آنوقت است که می توانید با پشتکار و همت حتی به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید. آنوقت می فهمید که کسب درآمدهای میلیونی چندان هم دور از انتظار نبوده است.

بازار فروش تخم بلدرچین

« بازار فروش تخم بلدرچین »

راهکارهای مناسب برای بالا بردن هدف فروش

به سراغ کسانی بروید که سال هاست در این حرفه فعالیت دارند آنها تجربه ها و راهکارهای موفق تری برای تصاحب بازار عرضه و تقاضا دارند. قطعا چنین افرادی این تجربه ها را با صبوری، پشتکار و ایمان به موفقیت به دست آورده اند و این چیزیست که هر فرد مبتدی به آن احتیاج دارد.

در قسمت بعدی مقاله به مواردی اشاره می کنم که شما را برای شروع و ادامه کار ترغیب خواهد کرد.

 

برندسازی کنید

ایجاد یک برند برای فروش محصولات چیزی است که به آن احتیاج دارید. یک پرورش دهنده که تعدادی مولد تخمگذار دارد و به همه موارد از قبیل مسائل مربوط به بهداشت ، تغذیه ، پیشگیری، استفاده از راه های درمانی و واکسیناسیون را رعایت می کند همیشه مولدینی سالم و بارور و از طرفی تخم هایی سالم تری برای فروش خواهد داشت. در غیر این صورت و مادامی که خود را مجبور به رعایت چنین مسائلی نکنید و محصولات بسته بندی شده شما، هیچ نام و نشانی نداشته باشد قطعا نمی تواند در بازار منطقه که هر خریداری به دنبال نام و نشان برند محصول تولید شده است، جای برای فروش به دست آورد.

خودتان را جای مشتری بگذارید. آیا حاضرید یک محصول بی نام نشان که تولید کننده آن گمنام است را خریداری کنید؟

پس اینکار شما هم می تواند توهینی به شعور مشتری باشد. ولی شعور شما بیشتر زیر سوال می رود چون مثل این است که، با عصر تکنولوژی و اینترنت آشنایی ندارید و فکر می کنید هر خریداری که محصولتان را به آنها می فروشید می تواند به اندازه یک فروشنده عامی و امی رفتار کند.

نه دوست عزیز،کسی قرار نیست محصولات شما را بدون هیچ تحقیق و مقایسه ای خریداری کند .مطمئنا مصرف کننده ای که تصمیم گرفته به جای تخم مرغ، تخم بلدرچین را وارد سبد غذایی خود کند، در مورد آن و خواصی که دارد به اندازه کافی تحقیق کرده است. صفحات گوگل را دست کم نگیرید، آنقدر مقاله و مطلب در باره فواید تخم بلدرچین ، توصیه های پزشکی و نظرسنجی مصرف کنندگان وجود دارد که می تواند هر مشتری را به خرید محصولی ترغیب کند که؛

  • لیبل فروشگاهی دارد.
  • آدرس و تلفن معتبر شرکت تولید کننده در بسته بندی محصول وجود دارد.
  • وزارت بهداشت محصول تولید شده را تایید کرده است.
  • تولید کننده محصول را کاملا اصولی و استاندارد بسته بندی کرده است.

 

کسب مجوزهای لازم از طرف سازمان جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت

تولید کنندگانی که بتوانند بازار منطقه را ارزیابی کنند و بتوانند محصولات خود به فروشگاه های غذایی یا سوپرمارکت ها بفروشند، بهتر است به فکر تهیه مجوزهای لازم از طرف وزارت بهداشت و جهاد کشاورزی باشند. این مجوزها نه تنها موفقیت شما در بازار منطقه دو چندان می کند بلکه به نام و برند شما اعتبار می بخشد.

 

اعمال خلاقیت در بسته بندی محصولات

بیشتر بسته بندی تخم های بلدرچین در ظرف های پلاستیکی و شفاف است. چنانچه وسع مالی خوبی دارید، از تولید کننده تقاضا کنید،قالب های مخصوص که فقط در انحصار شرکت شما تولید کند یا نه کمی خلاقیت به خرج داده و تغییر رویه بدهید مثلا تعویض رنگ قالب های بسته بندی هم ایده خوبی به نظر می آید.

 

ارائه بروشور در کنار محصول

ایده بسیار جالبی است اگر بتوانید یک بروشور در کاغذ های رنگی فراهم کنید و در آن به تمام خواص و فواید تخم بلدرچین، کیفیت محصول در مقایسه با سایر رقبا، آدرس کارگاه، فروش اینترنتی حتی ارائه یک کد تخفیف برای خرید های بعدی و هر چیز دیگری که شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می کند، اشاره کنید. بورشور ها را در اماکن عمومی، درب خانه ها، فروشگاه های مواد غذایی یا سوپر مارکت های بزرگ و کوچک پخش کنید تا به دست مشتریها برسد. کمی صبور باشید چون گذشت زمان، توسعه و پیشرفت کارتان را نشان خواهد داد.

بازار تخم بلدرچین

« بازار تخم بلدرچین »

راهکارهای مناسب برای بالا بردن هدف فروش

شاید باورتان نشود ولی کسانی که در این کار خبره و هم اکنون دستی در بالا و پایین بردن قیمت های بازار دارند، محصولات خود را با کم هزینه ترین راهکارها تبلیغ کرده اند که در قسمت های بعدی مختصرا به آنها اشاره کرده ام.

 

تبلیغ در اینترنت

فراموش نکنید که هم اکنون در عصر تکنولوژی هستیم. گوشی های هوشمند و رایانه ها یکی از ابزارهای مهم برای تبلیغ و فروش هر محصولی به شمار می روند به لطف گوشی های دیجیتالی و فوق پیشرفته هر کسی هم که سواد آنچنانی نداشته باشد، به راحتی می تواند از اینترنت کسب درآمد کند. لازم به یادآوری است که؛ بیشتر از 130 سایت اینترنتی رایگان مثل دیوار، شیپور، ایران تجارت، ایستگاه ، نیاز روز و … وجود دارد که برای تبلیغ محصولتان مجبور به پرداخت هیچ هزینه ای نیستید ضمن اینکه این سایت ها آنقدر طرفداران زیادی دارد که همیشه در صفحات اول گوگل قابل دسترسی هستند.

 

تبلیغ در تلگرام و اینستاگرام

میلیونها آدم، بیشترین وقت خود را در اینستاگرام می گذرانند و افرادی هستند که به لطف فالورهایی که دارند، میلیاردها پول به دست می آورند پس این دنیای مجازی را جدی بگیرید چون قادر خواهید بود، با فالو کردن افراد مختلف که می توانند جزو مشتری های شما هم باشند، یک بمب تبلیغاتی منفجر کنید.

تنها کاری که باید انجام بدهید این است که، یک پیج تبلیغاتی به نام برند اختصاصی خود تان راه اندازی کنید آنوقت متوجه خواهید شد که با فالو کردن افرادزیادی ،آنها هم متقابلا شما را فالو خواهند کرد. بعد به فکر نوشتن پست و گذاشتن عکس های تبلیغاتی باشید. نوشتن مطالب جالب از فواید تخم بلدرچین یا ارائه کوپن های تبلیغاتی برای هر مخاطبی جالب و قابل توجه خواهد بود.

عضوگیری افراد در کانال های تلگرام هم ایده خوبی است چون می توانید کارتان را بیشتر توسعه دهید. فراموش نکنید که دنیای تبلیغات آن هم در فضا های مجازی، آنقدر گسترده است که می تواند پل های ارتباطی قوی تری برای فروش محصولات شما باشد . هم اکنون یک گروه تبلیغاتی با نام گروه پرورش دهندگان بلدرچین در تلگرام وجود دارد که شما هم می توانید در آن عضو شده و از راهکاری آنها برای فروش محصولاتتان استفاده کنید.

 

استخدام بازاریاب

اگر حوصله تبلیغ در دنیای مجازی ندارید و فکر می کنید این کار وقت شما را می گیرد، پیشنهاد می کنم به فکر استخدام یک بازاریاب باشید. بازاریاب هایی هستند که تحت شرایط و ضابطه های خاصی که به نفع دو طرف است با فروشندگان هر محصولی همکاری می کنند.

نتیجه : اگر تمام راهکاری تبلیغاتی را برای فروش بیشتر محصولتان بکار ببرید و یا استراتژی و عملکرد افراد حرفه ای را دنبال کنید و مهمتر از همه اینکه بتوانید در بازاریابی تخم بلدرچین مشتری مدار باشید، قطعنا در امر فروش موفق تر خواهید بود در غیر این صورت، کوچکترین بی توجهی به این مسائل، مخصوصا مشتری مداری، می تواند منجر از دست دادن مشتری و کسادی بازار کارتان باشد چون این افراد با تبلیغات سوئی که، چه در دنیای مجازی یا واقعیت خواهند کرد بازار شما را از رونق می اندازند.

کانال تلگرام وبسایت
پیج اینستاگرام وبسایت