چگونه برای فروش گوشت و تخم قرقاول بازاریابی کنیم؟

بروز شده در : ۱۴۰۱٫۰۳٫۱۷

پرورش قرقاول تنها معطوف به نگهداری، مراقبت و تغذیه آنها نیست، اگر قصد کسب درآمد از قرقاول ها را دارید حتما باید برای فروش گوشت و تخم به دست آمده از آنها بازاریابی کنید و اگر می خواهید آنها را به صورت زنده به بازار ارائه کنید حتما باید با افراد و شرکت های مختلفی جهت فروش پرنده های زنده خود قرارداد ببندید.

اصولا قبل از شروع هر کسب و کاری باید به فکر بازار فروش محصولات آن باشید، به عنوان مثال اگر در شهر و استان شما تقاضا برای گوشت و تخم قرقاول کم باشد، طبیعتا باید آن پرنده را پرورش ندهید. بنابراین اگر در ابتدای راه هستید و هنوز پرنده ای برای فروش ندارید، بهتر است کمی تحقیق کرده و در مورد پر فروش ترین و پر تقاضا ترین پرنده های استان خود اطلاعات لازم را بدست آورید.

به هر حال برای اینکه شما را در امر فروش محصولا قرقاول یاری دهیم و از رقبا پیشی بگیرید، در ادامه روشهایی را برای افزایش فروش محصولات این پرنده آموزش خواهیم داد.

چکیده مقاله

در این نوشته به روش های مناسب و اثبات شده ای برای فروش گوشت و تخم قرقاول ها پرداخته شد، اگر می خواهید کار پرورش قرقاول و یا هر پرنده دیگری را شروع کنید حتما این نکات را در نظر بگیرید تا به یک فرد موفق در زمینه کاری خود تبدیل شوید. در حالت کلی در نظر داشته باشید که قرقاول ها از بازار خوبی برخوردار هستند و با کمی بازاریابی می توانید آنها را به فروش برسانید...

روش های فروش گوشت و تخم قرقاول

روش های مختلفی برای فروش گوشت و تخم قرقاول وجود دارد که به دلیل فعالیت کم مرغداران در این عرصه میتوان از آنها بدین منظور استفاده کرد. در زیر برخی از راه و روش فروش گوشت و تخم قرقاول ذکر شده است:

بازاریابی فروش گوشت قرقاول

« بازاریابی فروش گوشت قرقاول »

محصولات خود را به سراسر ایران بفروشید

بسیاری از پرورش دهنده ها فقط به شهر و استان خود فکر می کنند و تمایلی به فروش غیر حضوری ندارند، اگر بتوانید گوشت و تخم قرقاول ها را به خوبی بسته بندی کرده و به استان های مختلف بفرستید، می توانید به درآمد بالاتری برسید. مطمئنا در همه شهرهای ایران پرورش دهنده های قرقاول وجود ندارند. بنابراین در شهرها و استان های دیگر کسانی خواهند بود که گوشت و تخم این پرنده ها را از شما خریداری کنند.

استفاده از روش های بازاریابی انلاین

ساده ترین و ارزان ترین راه برای فروش گوشت و تخم قرقاول و یا حتی بازاریابی قرقاول های زنده ، استفاد از سایت های آگهی و اپلیکیشن های آنها می باشد. بسیاری از سایت های درج آگهی وجود دارند که می توانید تبلیغ خود را به صورت رایگان در آنها قرار دهید. این فرصت به افزایش مشتریان سراسری شما کمک خواهد کرد ، کافیست در کار خود تعهد داشته باشید تا شاهد افزایش میزان فروش محصولات خود باشید.

حضور در بازارهای محلی

حتما در شهر شما بازارهای محلی و هفتگی دام و طیور وجود دارند که به آنها میدان نیز می  گویند، با حضور در آنها می توانید قرقاول های زنده و گوشتی خود را به فروش برسانید، بسیاری از افرادی که از شما خرید می کنند، احتمالا برای بارهای آینده هم به شما مراجعه خواهند کرد، دادن کارت یا شماره به افزایش بازار کمک کرده و فروش در مراحل بعدی را بسیار آسان خواهد کرد.

بازاریابی فروش تخم قرقاول

« بازاریابی فروش تخم قرقاول »

مراجعه به پرنده فروشی ها و مرغ فروشی ها

کسانی که طیور زنده عرضه می کنند توانایی بالایی در فروش قرقاول های زنده شما خواهند داشت، اگر از سه روش فوق موفق به فروش نشدید می توانید به این مغازه ها مراجعه کرده و پرنده ها را کمی ارزان تر به آنها بفروشید، حتی از مرغ فروشی ها و قصابی ها هم بخواهید که برای شما مشتری پیدا کنند که در ازای دریافت کمیسیون، گوشت قرقاول های شما را خواهند فروخت.

اخذ قرارداد با هتل ها و رستوران ها

بسیاری از هتل ها و رستوران های استان شما و یا استان های همجوار شما تمایل به دادن گوشت پرنده های لوکسی مانند قرقاول به مشتریان خود دارند. می توانید آنها را شناسایی کنید و پرنده های خود را به آنها بفروشید.

بهترین و ساده ترین راه برای این کار پخش تراکت است، حتی می توانید یک نفر را استخدام کنید که تا به صورت حضوری به رستوران ها و هتل ها مراجعه کرده و درخواست همکاری به مدیران آنها بدهد.

پروانه بهداشت و مجوز رسمی اخذ کنید

اگر قصد توسعه کار خود را دارد و می خواهید که خریداران اعتماد بیشتری به کار شما داشته باشند، حتما نسبت به دریافت پروانه بهداشتی و مجوز پرورش بلدرچین اقدام کند، این کار به بازاریابی راحت و افزایش قدرت شما در بازاریابی نیز کمک خواهد کرد و بهانه ای برای عدم اعتماد خریداران وجود نخواهد داشت.

بسته بندی تخم های خوراکی قرقاول

با اینکه تخم های قرقاول را بدون بسته بندی و به صورت فله ای هم میتوانید به بازار بفروشید، اما بسیاری از کسانی که از شما خرید خواهند کرد، واسطه ها و تخم مرغ فروشی ها خواهند بود. آنها تخم ها را با قیمت ارزان تری آنها را از شما خریداری کرده و به دلیل داشتن قدرت در بازار، تخم های قرقاول شما را با قیمت بالاتری خواهند فروخت.

شما می توانید تخم های این پرنده ها را بسته بندی کرده و به صورت کاملا شیک و رسمی به بازار عرضه کنید، استفاده از لیبل و بسته بندی تخم ها به افزایش محبوبیت برند شما در بازار کمک کرده و واسطه ها را نیز حذف خواهد کرد که به صورت همزمان سبب افزایش سود فروش شما نیز خواهد شد.

قرقاول های جوجه کشی شده

« قرقاول های جوجه کشی شده »

به جای فروش تخم نطفه دار، از آنها جوجه کشی کنید

پرورش دهنده های زیادی هستند که برای جبران هزینه ها و افزایش درآمد خود، اقدام به فروش تخم نطفه دار قرقاول می کنند. در حالی که با جوجه کشی از تخم ها و تبدیل آنها به جوجه های چند روزه به درآمد چندین برابری خواهند رسید.

کافیست یک دستگاه جوجه کشی ایده آل و استاندارد را برای این کار خریداری کرده تا کار جوجه کشی از تخم ها به آسانی و با بالاترین راندمان انجام شود. جوجه کشی از تخم های نطفه دار قرقاول هم چنین به توسعه گله و افزایش تعداد قرقاول های مولد نیز کمک خواهد کرد و در واقع نوعی سرمایه گذاری برای کسب و کار شما خواهد بود، بنابراین تا جای امکان از فروش تخم های نطفه دار خودداری کنید.

کانال تلگرام وبسایت
پیج اینستاگرام وبسایت