دستگاه جوجه کشی ارزان 12 تایی ایزی باتور 5


دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 5 از نمونه دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت ساخت گروه صنعتی اسکندری است.این ماشین جوجه کشی پس از سالها تلاش و کسب تجربه متخصصین گروه صنعتی اسکندری به جمع دستگاه های جوجه کشی خانگی ارزان قیمت این کارخانه اضافه شده و هدف از ساخت آن کسب رضایت تمامی قشر علاقه مند به صنعت جوجه کشی می باشد.

یکی از ویژگی های بارز ایزی باتور 5 قیمت بسیار مناسب آن است. قیمت ایزی باتور 5 کمترین میزان در بین دستگاه های جوجه کشی هوشمند و پیشرفته می باشد و میتوان گفت که دستگاه های جوجه کشی ارزان تر از ایزی باتور 5 تنها ظاهر یک ماشین جوجه کشی را داشته و قابلیت جوجه کشی و راندمان بسیار کمی دارند.

ایزی باتور 5 بدون اغراق یکی از بادوام ترین و ایمن ترین ماشین های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری نیز بشمار میرود. استفاده از این دستگاه جوجه کشی خانگی برای منازل دارای خردسال بسیار ایده آل بوده و هیچگونه خطر جانی « مانند برق گرفتگی » در پی ندارد.

یکی از قابلیت های دستگاه جوجه کشی 12 تایی ایزی باتور 5 قابلیت چرخش تخم های نطفه دار است. سیستم چرخش تخم های نطفه دار در ایزی باتور 5 بصورت 360 درجه می باشد. این تکنولوژی صرفاً توسط گروه صنعتی اسکندری برای ماشین های جوجه کشی خانگی این شرکت « ایزی باتور 5 و ایزی باتور 6 » بوجود آمده است و تکنولوزی مذکور تاکنون در هیچکدام از ماشین های جوجه کشی ساخت ایران پیاده نشده است.

دومین قابلیت بارز ایزی باتور 5 سنسور استفاده شده در ساخت آن می باشد. این دستگاه جوجه کشی به سنسور LM35 مجهز گردیده است.

درب و بدنه ایزی باتور 5 از جنس کریستال نشکن بوده و از قابلیت رویت نمای داخل ماشین جوجه کشی برخوردار می باشد. این قابلت به شما کمک میکند تا بدون برداشتن درب دستگاه نمای داخلی ماشین جوجه کشی را مشاهده کنید.

 

ظرفیت دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 5 ارزان:

  • مرغ و قرقاول و طاووس و پرندگان با تخم های متوسط : ۱۲ عدد
  • بلدرچین ، کبک و پرندگان ریز تخم : ۳۰ عدد
  • غاز ، اردک ، قو و پرندگان درشت تخم : ۹ عدد

 

ویژگی های عمومی دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 5 ارزان قیمت:

  • گارانتی : یکسال
  • نوع برق مصرفی : ۲۲۰ ولت شهری
  • ابعاد : طول ۳۸ سانتی متر ، عرض ۳۰ سانتی متر ارتفاع ۲۸ سانتی متر
  • کتابچه راهنمای آموزشی دستگاه
  • تامین رطوبت بوسیله ظرف آب

خرید محصول

برای خرید ابتدا فرم زیر را پر کنید ...

قیمت برای مصرف کننده

قیمت اعلام شده نهایی بوده و بدون هزینه های پنهان می باشد.

تماس بگیرید

۱٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان


ماشین جوجه کشی ایزی باتور 5
دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 5
دستگاه جوجه کشی ارزان
نمای کلّی دستگاه
نمای کی دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۵
ظرفیت دستگاه

ظرفیت دستگاه جوجه کشی ایزی باتور ۵

۱۲ عدد

تخم مرغ

۳۶ عدد

تخم بلدرچین

۶ عدد

تخم بوقلمون

۳۰ عدد

تخم کبک

۹ عدد

تخم اردک

۶ عدد

تخم غاز

بررسی کامل دستگاه

بررسی کامل دستگاه جوجه کشی 12 تایی ایزی باتور 5 « نوع ارزان » :

سایر خصوصیات این ماشین جوجه کشی جهت دریافت اطلاعات بیشتر برای شما در زیر درج گردیده است.

 

1- چرخش 360 درجه تخم های نطفه دار

یکی از وظایف اصلی دستگاه جوجه کشی نحوه چرخش تخم های نطفه دار است، به همین علت است که ما این قابلیت را در صدر توضیحات خود قرار داده ایم. در حال حاظر بیشتر دستگاه های جوجه کشی از سیستم چرخش 90 درجه استفاده میکنند. این در حالیست که سیستم چرخش ایزی باتور 5 دگرگون شده و از نو طراحی گردیده است. زاویه چرخش تخم های نطفه دار در این ماشین جوجه کشی بصور 360 درجه بوده و تخم ها در زاوه 360 درجه به چرخش در می آیند. این زاویه چرخش با توجه رفتار مرغ مادر در طبیعت بدست آمده است. در جوجه کشی طبیعی مرغ مادر نیز اقدام به چرخ تخم ها با زاویه 360 درجه میکند. چرخش 360 درجه تخم های نطفه دار باعث به حداکثر رسیدن راندمان جوجه دهی دستگاه جوجه کشی میشود. « دانستنی های مفید : معرفی سیستم های چرخش دستگاه های جوجه کشی »

چرخش 360 درجه تخم نطفه دار

استفاده از سنسور SHT ساخت سوئیس

2- سنسور SHT Sensirion ساخت سوئیس

ایزی باتور 5 به سنسور دقیق SHT Sensirion ساخت کشور سوئیس مجهز شده است. این سنسور بسیار دقیقتر از حسگر های مشابه بوده و نیاز به کالیبره ندارد. این سنسور همانطور که قید شد فقط یکبار در کارخانه Sensirion واقع در سوئیس کالیبره میگردد و در استفاده های مجدد از ماشین جوجه کشی نیازی به کالیبره توسط شخص خریدار ندارد. « دانستنی های مفید : کاربرد سنسور دستگاه جوجه کشی چیست و از بین سنسورها کدامیک بهتر است؟ - کالیبره چیست؟ »


3- قابلیت بروزرسانی نرم افزاری

قابلیت بروزرسانی نرم افزاری که امروزه در بسیاری از لوازم هوشمند مشاهده میشود به این دستگاه جوجه کشی اضافه شده است. انجام عملیات بروزرسانی نرم افزاری ایزی باتور ۵ باعث افزوده شدن قابلیت های نرم افزاری و امکانات فراوان به آن خواهد شد .

قابلیت بروزرسانی نرم افزاری

یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

4- یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

ایزی باتور 5 از یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش برخوردار است. یکی از مشکلاتی که سیستم های گارانتی دستگاه های جوجه کشی سایر تولیدکنندگان دارند این است که گارانتی محصول همان روز تولید دستگاه به آن اضافه میشود و درصورتیکه شما بعد از 3 ماه دستگاه جوجه کشی را خریداری میکردید ، مشاهده میکردید که گارانتی محصول چند ماه قبل « بسته به زمان خرید شما » شروع شده است و در نتیجه گارانتی اسماً یکساله بود. اما سیستم گارانتی دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 5 بصورت آنلاین طراحی شده و قادر است بصورت آنی گارانتی محصول را از تاریخ خرید فعال کند. البته گارانتی محصولات جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری تنها به اینجا ختم نمیشود. این سیستم تمامی اطلاعات تولید دستگاه « اعم از قطعات استفاده شده ، ساختار موتور ، نوع سیم کشی و ... » را در هنگام ساخت دستگاه در خود ذخیره میکند و در نهایت یک کد 9 رقمی تولید میکند. شما با پیگیری بارکد 9 رقمی میتوانید به تمامی اطلاعات ذکر شده دست پیدا کنید. البته این قابلیت به خدمات پس از فروش دستگاه جوجه کشی شما نیز بسیار کمک میکند و مهندسان گروه صنعتی اسکندری در اسرع وقت با توجه به بررسی قطعات دستگاه جوجه کشی میتوانند اشکالات فنی ماشین جوجه کشی شما را رفع نمایند.


5- جنس درب و بدنه محصول

جنس درب و بدنه ایزی باتور 5 از کریستال ساخته شده لست. درب و بدنه این دستگاه جوجه کشی پس از بررسی کامل مواردی مانند دوام و ضربه پذیری ، انتقال گرما به داخل و بیرون ماشین جوجه کشی و... در این محصول مورد استفاده قرار گرفته است.

بزرگترین خاصیت بدنه ایزی باتور 5 قابل شستشوی آن است. از دیگر خاصیت های مهم درب و بدنه کریستالی قابل رویت بودن نمای داخلی ماشین جوجه کشی می باشد. همچنین جهت جلوگیری از ورود طیف مضر خورشید به داخل دستگاه از یک لایه پوشش نانو که باعث دودی شدن کریستال و جلوگیری از ورود اشعه های مضر شده است در بدنه محصول استفاده شده است.

مجهز به بدنه ABS

قابلیت جوجه کشی از پرندگان معمول

6- قابلیت جوجه کشی از پرندگان

ایزی باتور 5 از قابلیت جوجه کشی از پرندگانی مانند مرغ ، بلدرچین ، کبک و ... برخوردار بوده و مجهز به شانه های سایزیک جوجه کشی می باشد. نحوه استفاده از شانه های سایزیک بسیار آسان است ، کافیست فاصله شانه ها را با توجه به اندازه تخم نطفه دار پرنده از همدیگر کمتر یا بیشتر نموده و تخم را در بین آنها قرار دهید. بوسیله شانه های سایزیک - همه کاره - محدودیت سایز تخم های نطفه دار طیور برای شما وجود نخواهد داشت.

فیلم دستگاه
گالری تصاویر محصول
ایزی باتور 5
ایزی باتور 12 تایی ارزان
تخمها در ایزی باتور 5
دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت
شانه ایزی باتور 5
ماشین جوجه کشی ارزان
بسته آموزش جوجه کشی
بسته جوجه کشی
CD بسته راهکار های جوجه کشی آسان

به همراه دستگاه های جوجه کشی بصورت کاملاً رایگان 

برای خریداران ارسال میگردد
برای مشاهده محصول کلیک کنید...
تور مجازی کارخانه
گفتگو با ما در تلگرام
راهنمای خرید آنلاین از سایت
پیج رسمی وبسایت ایزی باتور در اینستاگرام

روش خرید محصول

برای خرید این محصول به ۳ روش زیر میتوانید اقدام نمایید :

۱- تماس با واحد فروش کارخانه - برای این کار میتوانید از بخش تماس با ما اقدام نمایید.

۲- خرید آنلاین دستگاه « ارسال سریعتر محصول از کارخانه سازنده » - برای این کار روی دکمه خرید آنلاین کلیک نمایید. « آموزش خرید آنلاین »

۳- مراجعه حضوری به دفتر فروش کارخانه واقع در تهران - برای مشاهده آدرس دفتر فروش اینجا را کلیک کنید.


دلایل اعتماد به ما

» این کارخانه دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت است.

» این کارخانه دارای لوگوی رسمی تائید صلاحیت و هویت صاحب کسب از وزارت فرهنگ و ارشاد است.

» تمامی پرداخت‌های اینترنتی شما توسط درگاه بسیار امن صورت می‌گیرد.

ادامه مطلب ...


روش جوجه کشی به کمک این دستگاه

جوجه کشی به کمک این دستگاه جوجه کشی بسیار آسان بوده و کافیست آن را به برق شهری زده و تخم های خود را داخل آن بچینید. با توجه به وجود دفترچه و CD آموزش جوجه کشی این امکان محیا شده است تا خریداران بتوانند با مطالعه و مشاهده دفترچه راهنما و سی دی آموزش جوجه کشی نسبت به جوجه گیری از تخم نطفه دار انواع پرندگان اقدام کند... تمامی لوازم و ملزومات جوجه کشی مانند شانه های سایزیک ، نطفه سنج و... در بسته بندی محصولات وجود داشته و برای خریداران ارسال میشود. برای مشاهده فیلم آموزش استفاده از دستگاه های جوجه کشی سری ایزی باتور و سوپر مینیاتور روی نوشته کلیک کنید.


دلایلی که اعتماد به ما ، تجربه یک خرید مُوَفَّقْ است...

مشاهده انواع دستگاه جوجه کشی
شماره های تماس

۰۲۱-۶۶۹۱۶۲۱۵

۰۲۱-۶۶۹۱۶۲۱۶

مشاوره خرید
بخش اعتماد
نماد اعتماد و ساماندهی
پرداخت امن
به کمک درگاه مستقیم بانکی