حضور گروه صنعتی اسکندری در نمایشگاه های بین المللی تهران

بروز شده در : ۱۳۹۸٫۰۵٫۲۰

نمایشگاه بین المللی دام و طیور تهران امسال نیز مانند سال های گذشته در تاریخ 24 تا 27 ام مرداد ماه شروع خواهد شد. گروه صنعتی اسکندری امسال نیز مانند سال های گذشته آماده رونمایی از محصول دید خود با نام اختصاصی درنا است. این محصول الهام گرفته از تکنولوژی ماشین های جوجه کشی کره ای بوده و برای مصرف کننده گان ایرانی بسیار جذاب خواهد بود.

مشتریان گروه صنعتی اسکندری می دانند که برنامه ریزی این کارخانه برای معرفی ایزی باتور 7 ، 8 ، 9 و 10 برای ژانویه 2020 بوده است ، اما با تلاش مهندسان واحد فنی و سرمایه گذاری های صورت گرفته سری جدید محصولات زودتر از زمان انتظار ، امسال در نمایشگاه بین المللی دام و طیور تهران معرفی خواهند گردید.

با اتفاق نظر و رای هیئت مدیره با توجه به تولید این محصولات در شهر ارومیه و با توجه به نماد این شهر که درنا می باشد نام محصولات جدید به Durna تغییر پیدا کرد.

دستگاه های جوجه کشی سری درنا با ساخت بیش از 40 قالب تزریق پلاستیک و آلومینیوم و در سایه قرار داد چند صد هزار دلاری با شرکت های کره ای و پس از واردات ماشین آلات خاص و سنگین به تولید انبوه رسیده است و علاوه بر بازار ایران مستقیما بازار های منطقه ای و فرامنطقه ای را هدف قرار داده است. این دستگاه ها با ماشین آلاتی بسیار پیشرفته و مدرن طراحی و تولید گردیده اند.

دستگاه های جوجه کشی درنا هم ردیف و هم کیفیت با برترین ماشین های جوجه کشی دنیا ارائه خواهند شد.

منتظر دیدار شما علاقه مندان به صنعت جوجه کشی در نمایشگاه بین المللی تهران هستیم. مانند دو دهه گذشته در سالن 38 ب غرفه گروه صنعتی اسکندری بزرگترین و قدیمی ترین سازنده ماشین جوجه کشی در ایران، با معرفی 4 دستگاه منحصر به فرد جدید که همه شما را برای خرید محصولات جدید ترغیب خواهد کرد.

زمان: ۲۴ تا ۲۷ ام مرداد ماه

مکان: سالن ۳۸ ب ، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران