آموزش مست کردن ، جفت زنی و جفتگیری کاسکو

بروز شده در : ۱۴۰۰٫۰۷٫۲۴

دارکوب ها پرندگانی درخت زی هستند که از منقارشان برای سوراخ کردن درختان استفاده می کنند. سوراخ هایی که توسط دارکوب ها در درختان ایجاد می شود ، می تواند به عنوان مکانی برای ذخیره مواد غذایی توسط پرنده استفاده شود. دارکوب ها دارای زبان بلند دارند که نوک آن بسیار چسبناک است و کرم ها به راحتی به آن می چسبند. همچنین پرنده با استفاده از نوک زبان خود قادر است حرکات کرم ها در داخل سوراخ را تشخیص دهد.

دارکوب دارای پاهایی پنجه مانند است که دو انگشت در جلو و دو انگشت در عقب دارد و با استفاده آن ها به راحتی بر روی درختان جابجا می شود. همچنین در زمان پر زدن بال های خود را به هم می زند که باعث می شود ، پرنده در هنگام پرواز به سمت بالا و پایین جابجا بشود. غذای دارکوب ها را دانه و میوه درختان و حشرات تشکیل می دهد. شیره درختان و مغز دانه ها از دیگر غذاهای دارکوب ها را شامل می شود.

ویژگی های دارکوب

« ویژگی های دارکوب »

نژادهای دارکوب

از گونه های دارکوب ها می توان به دارکوب پیاوی ، دارکوب دم طلایی ، دارکوب ژاپنی ، دارکوب جیلا ، دارکوب زیتونی ، دارکوب سبز کوچک ، دارکوب سوری ، دارکوب کاکل دار ، دارکوب سبز راه راه ، دارکوب سر سرخ و دارکوب ماژلان اشاره کرد. در جهان حدود 200 گونه مختلف دارکوب وجود دارد و به طور کلی می توان گفت که هر جایی که درخت وجود داشته باشد می توان دارکوب ها را در آنجا مشاهده کرد.

نژادهای دارکوب

« نژادهای دارکوب »

کانال تلگرام وبسایت
پیج اینستاگرام وبسایت