دستگاه جوجه کشی هواباتور اصل آمریکا

نوشته شده در : ۱۴۰۰٫۰۶٫۱۶

در ایران بسیاری از افراد علاقه مند در حیطه جوجه کشی علاقه مند به استفاده از دستگاه های جوجه کشی هواباتور آمریکا هستند. با توجه به تماس های مکرر این افراد بر آن شدیم تا توضیحاتی در مورد این ماشین جوجه کشی برای شما ذکر کنیم.

دستگاه جوجه کشی هواباتور

« دستگاه جوجه کشی هواباتور »

در مورد ماشین جوجه کشی هواباتور آمریکا بیشتر بدانید...

کمتر کسی را می توان پیدا کرد که جوجه کشی کرده باشد ولی تابحال اسم برند هواباتور آمریکایی را نشنیده باشد. با این که صادرات دستگاه های جوجه کشی این برند به خارج از آمریکا طی سال های گذشته متوقف شده است ولی با این حال بسیاری از افراد در ایران هنگام خرید دستگاه جوجه کشی به دنبال خرید انکوباتورهای هواباتور هستند.

برند هواباتور از قدیمی ترین برندهای تولیدکننده انواع دستگاه های جوجه کشی در ایالات متحده در سال های گذشته است. تا قبل از سال ۲۰۰۰ کارخانه هواباتور از قدرتمندترین کارخانه های سازنده انکوباتورهای طیور در جهان محسوب می شد اما پس از سال ۲۰۰۰ به دلیل مدیریت نادرست منجر به از ورشکستگی این کارخانه گردید و به طوری که تقریبا این برند به طور کامل از صحنه رقابت های بین المللی خارج شد.

صادرات این برند به ایران از سال ۲۰۰۱ و به خاورمیانه از سال ۲۰۰۴ متوقف شده است. بنابراین دستگاه های جوجه کشی که با این برند در ایران به فروش می رسند قلابی هستند و خریداران نباید به دام انکوباتورهای این برند بیفتند. اکثر دستگاه های جوجه کشی که در ایران با برند هواباتور به فروش می رسند یا چینی هستند و یا با قطعات چینی در ایران مونتاژ شده و به فروش می رسند.

یک راه بسیار ساده برای اثبات این ادعا مقایسه قیمت دستگاه های اصل هواباتور موجود در سایت های فروش بین المللی و هواباتورهایی است که در ایران به فروش می رسند.

دستگاه جوجه کشی هواباتور آمریکا

« دستگاه جوجه کشی هواباتور آمریکا »

انتظار می رود که دستگاه های جوجه کشی این کارخانه در ایران با قیمت بالای ۳ میلیون تومان به فروش برسند. برای نمونه دستگاه جوجه کشی Hovabator 1602N که یک دستگاه جوجه کشی ۴۲ تایی است در سایت آمازون به قیمت ۱۶۴ دلار به فروش می رسد.

با توجه به قیمت دلار ، هزینه های ثبت سفارش و حمل و نقل و همچنین عوارض و مالیات واردات انتظار می رود که این دستگاه جوجه کشی ۴۲ تایی در ایران با قیمت حدود ۳ میلیون تومان به فروش برسد. اما با مراجعه به بازار برای کسب اطلاعات در مورد قیمت های دستگاه های جوجه کشی متوجه می شویم که هیچ دستگاه جوجه کشی 42 تایی خارجی در ایران با قیمت ۳ میلیون تومان به فروش نمی رسد.

پیشنهاد ما به شما این است که به جای خرید دستگاه جوجه کشی بدل با برند هواباتور ، دستگاه های جوجه کشی بسیار با کیفیت تر ایرانی را با قیمت بسیار پایین تر خریداری کنید. برای نمونه دستگاه جوجه کشی 48 تایی ایزی باتور ساخت گروه صنعتی اسکندری به دلیل کیفیت قابل ملاحظه ای که دارد قابل رقابت با دستگاه های جوجه کشی هواباتور است و با قیمت بسیار کمتری نسبت به آن ها به فروش می رسد.

کانال تلگرام وبسایت
پیج اینستاگرام وبسایت