نکات مهم در خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم

بروز شده در : ۱۴۰۰٫۰۷٫۲۱

شاید شما نیز جزو افرادی باشید که پس از مدت ها تصمیم به جوجه کشی از تخم پرندگان گرفته باشید. مهم نیست که از چه پرنده ای می خواهید جوجه کشی کنید، مهم نوع دستگاه انتخابی شماست. معمولا دستگاه ها یا نیمه اتوماتیک هستند یا تمام اتوماتیک. دستگاه های جوجه کشی با توجه به ظرفیت و امکاناتی که دارند، قیمت های مختلفی دارند.

ماجرا مربوط به خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم میشود، کسی که تصمیم به خرید دستگاه جوجه کشی دست دو گرفته باشد، مسلما قیمت برای او بسیار مهم است. پس بحث در مورد امکانات و قابلیت های دستگاه در مرحله بعدی قرار می گیرد.

در این مقاله سعی داریم نکاتی مهم را هنگام خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم به شما توصیه کنیم، رعایت این نکات هنگام خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم بسیار کمک کننده خواهد بود.

از چه کسانی دستگاه جوجه کشی دست دوم بخریم؟

مطمئنا اولین جایی که برای خرید دستگاه جوجه کشی دست دو مراجعه خواهید کرد، اینترنت خواهد بود و اولین سایتی که با آن مواجه خواهید شد یا دیوار خواهد بود یا شیپور!

این دو سایت جدای از اینکه در گوگل بسیار معتبر هستند، ولی باید مراقب باشید چون افراد سودجو همه جا هستند. این دو سایت فقط مکانی برای خرید و فروش کالا های دست دوم هستند و کیفیت کالا ها را هیچ گاه تضمین نمی کنند. پس احتمال اینکه فردی بخواهد با استفاده از عکس های موجود در اینترنت اقدام به فروش کالایی غیر موجود کند، وجود دارد. پس باید مراقب این افراد باشید.

اگر سعی در خرید اینترنتی دستگاه جوجه کشی دست دوم دارید، فروشنده آن باید نزدیک محل زندگی شما باشد تا بتوانید از نزدیک دستگاه را ببینید و بعدا درصورت بروز هر گونه مشکل دستگاه را به او بازگردانید.

کسانی که دستگاه جوجه کشی کارکرده خود را می فروشند، به چند دلیل ممکن است این کار را بکنند.

دستگاه جوجه کشی دست دوم

« دستگاه جوجه کشی دست دوم »

  • به دلیل رشد کسب و کار آنها نیاز به خرید دستگاه هایی با ظرفیت بالاتر دارند
  • از کار جوجه کشی منصرف شده اند و دیگر نیازی به آن ندارند
  • شرکت تولید کننده دستگاه جوجه کشی خدمات پس از فروش خوبی ارائه نمی کند و قطعات دستگاه در بازار یافت نمی شود
  • دستگاه آنها معسوب بوده و با خرید دستگاه کارکرده خود می خواهند دستگاه جدیدی بخرند

چه نوع برندی خریداری کنیم؟

تا حد امکان سعی کنید دستگاه جوجه کشی ایرانی خریداری کنید، تا در صورت خرابی بتوانید قطعات آن را تهیه کنید. برای مثال کارخانه گروه صنعتی اسکندری محصولات تولیدی خود را با 10 سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

چگونه از سالم بودن دستگاه جوجه کشی مطمئن شویم؟

اگر به راستگویی فروشنده اطمینان پیدا کردید، احتمال اینکه دستگاهی سالم تحویل شما بدهد نیز بالاست. ولی در هر صورت عقل حکم میکند جهت اطمینان از سلامت دستگاه آن را تست کنید. برای تست دستگاه از فروشنده 24 الی 48 ساعت مهلت تست بخواهید در این مدت شما می توانید سیستم های دما، رطوبت، روزشمار، چرخش و تهویه دستگاه را بررسی کنید.

اگر در مورد دستگاه جوجه کشی اطلاعات کمی دارید، قبل از خرید حتما با انواع دستگاه های جوجه کشی و امکانات آنها آشنا شوید.

اگر دستگاه جوجه کشی ما خراب شد چیکار کنیم؟

قطعا کسی که تصمیم به خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم کرده باشد، باید با مشکلات خرابی دستگاه نیز دست و پنجه نرم کند. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، سعی کنید دستگاه را از کسی خریداری کنید که به او دسترسی دارید و به صحت گفته های او اطمینان دارید. زیرا در چنین مواقعی به کمک شما خواهد آمد.

در صورت خراب شدن دستگاه با فروشنده آن تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند، یا برای تعمیر آن اقدام کند. در صورتی که دستگاه جوجه کشی شما ایرانی باشد می توانید با کارخانه تولید کننده آن تماس گرفته و درخواست پشتیبانی کنید.

در نهایت اگر قصد شما برای خرید دستگاه جوجه کشی دست دوم جدی می باشد، توصیه می کنیم قبل از خرید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

کانال تلگرام وبسایت
پیج اینستاگرام وبسایت