چرا ماشین جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری قیمت بالاتری دارد؟

بروز شده در : ۱۴۰۰٫۰۷٫۲۴

بسیاری از افراد در زمان مراجعه به بازار برای خرید با مواجه شدن با کالاهای با قیمت های متفاوت سردرگم شده و در تصمیم گیری با خطا مواجه می شوند. در مورد دستگاه های جوجه کشی نیز همین مساله وجود دارد و با وجود دستگاه های با قیمت های متفاوت باید بتوانید تصمیم درست در خرید دستگاه را بگیرید.
چرا دستگاه های جوجه کشی اسکندری گران هستند؟
همه ما می دانیم که استفاده از مواد اولیه گران قیمت باعث افزایش هزینه های تولید و بهای تمام شده کالا می شوند. این مساله در مورد دستگاه های جوجه کشی نیز صادق است و استفاده از قطعات با کیفیت در ساخت این دستگاه ها منجر به افزایش بهای تمام شده آن ها می شود.

اکثر افراد در خرید دستگاه های جوجه کشی فقط به ظرفیت و قیمت دستگاه توجه می کنند. برای مثال در بازار دستگاه های جوجه کشی ، ارزانترین دستگاه جوجه کشی ( ایزی باتور 5 ) ۱٫۴۲۰ هزار تومان ، یا ایزی باتور 6 با ظرفیت 12 عدد دارای قیمت ۱٫۹۰۰ هزار تومان است در حالی که دستگاه جوجه کشی 12 عددی یک شرکت ایرانی دیگر با قیمت حدود یک میلیون تومان به فروش می رسد. در این نوشتار قصد داریم دلیل وجود این اختلاف قیمت دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری را بررسی کنیم.

کیفیت ماشین های جوجه کشی ساخت گروه صنعتی اسکندری

این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که هیچ چیز بی دلیل گران و هیچ چیز بی دلیل ارزان نیست. دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری با استفاده از قطعات مرغوب داخلی و خارجی ساخته می شوند که باعث افزایش کیفیت و راندمان دستگاه های این کارخانه و همچنین قیمت های آن ها می شود. این قطعات دارای برند ، جنس ، عملکرد و البته قیمت بالایی هستند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

برند قطعات استفاده شده در انکوباتورهای EIG

در ساخت ماشین های جوجه درآوری گروه صنعتی اسکندری از قطعات شناسنامه دار و با برند معتبر استفاده می شود. سرآمد این قطعات سنسور فوق العاده قدرتمند SHT SENSIRION ساخت کشور سوئیس است که با استفاده از آن ها نیازی به کالیبره شدن مجدد نیست. این سنسورها حساسیت بسیار بالایی به دما و رطوبت دارند و به همین دلیل در صنایع بیمارستانی و دفاعی نیز از آن ها استفاده می شود. سنسورهای SHT در بازارهای جهانی 22 دلار قیمت دارند. در حالی که در ساخت انکوباتورهای رقیب از سنسورهای LM35 یا NTC استفاده می شود که پس از چند دوره جوجه کشی از کالیبره خارج می شوند و تنها چند سنت قیمت دارند.

موتورهای EIG نیز که به صورت انحصاری با سفارش گروه صنعتی اسکندری در مالزی طراحی و ساخته می شوند از دیگر قطعات شناسنامه دار و بسیار باکیفیت به کار رفته در ساخت این انکوباتورها هستند. همانطور که می دانید تخم های نطفه دار باید هر روز باید هر 4 تا 6 ساعت یک بار چرخیده شوند. برای این منظور ، موتورهای EIG با ظرافت و به صورت بسیار آهسته حرکت می کنند. فعالیت این موتورها به قدری با ظرافت و آهسته است که مشاهده آن بدون چشم مسلح امکان پذیر نیست. این موتورها به هیچ عنوان خطر آتش سوزی ندارند.
همچنین دستگاه های جوجه کشی ساخت گروه صنعتی اسکندری به قابلیت های مهمی چون سیستم ستر و هچر همزمان ، سیستم سخنگوی جوجه کشی ، بدنه پی وی سی و ... مجهز می باشد و تمامی این موارد بر قیمت تمام شده کالا تاثیرگذار هستند. به همین علت است که دستگاه های جوجه کشی ساخت گروه صنعتی اسکندری نسبت به سایر ماشین های جوجه کشی ایرانی گرانتر هستند.

فیلم کامل توضیحات دلایل افزایش قیمت دستگاه جوجه کشی

در فیلم زیر توضیحات کاملی در مورد قیمت دستگاه جوجه کشی ذکر شده است.

« علل گران بودن دستگاه جوجه کشی اسکندری »

کانال تلگرام وبسایت
پیج اینستاگرام وبسایت