آیا دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری فروش اقساطی دارد؟

نوشته شده در : ۱۳۹۸٫۱۲٫۰۱

گروه صنعتی اسکندری از سال ۱۳۷۲ با بهره گیری از نیروی جوان و متخصص کار تولید دستگاه های جوجه کشی را با کیفیتی فوق العاده بالا و مطمئن شروع کرده است. هم اکنون که ۲۵ سال از تاریخ تاسیس این کمپانی می گذرد، کیفیت حرف اول را می زند.

دستگاه های تولید شده توسط گروه صنعتی اسکندری از کیفیت تضمین شده برخوردار است چون قطعات به کار رفته در دستگاه ها ساخت کشور سوئیس و مالزی بوده و کمپانی هایی مانند SHT SENSIRION سوئیس تامین کننده قطعات و از همه مهم تر سنسور های به کار رفته در دستگاه می باشد. سنسور های دما و رطوبت تعبیه شده در دستگاه ها در کمپانی فوق کالیبره شده و نیاز به کالیبره مجدد تا چندین سال را ندارد.

سایر موتور های به کار رفته در دستگاه ها مانند موتور تهویه، موتور گرداننده ساخت کشور مالزی و اختصاصی EIG می باشد.

قابل ذکر است که تمامی دستگاه ها با یکسال گارانتی بی قید و شرط و ۱۰ سال خدمات پس از فروش و تضمین تامین قطعات ارائه می شود.

آیا محصولات گروه صنعتی اسکندری فروش اقساطی دارد؟

با توجه به اینکه موتور و سنسور به کار رفته در دستگاه جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری از کمپانی های معتبر جهان بوده و در کیفیت خود درجه یک می باشند. و با توجه به کیفیت تضمین شده دستگاه ها و سابقه درخشان گروه صنعتی اسکندری در جلب رضایت مشتریان، این شرکت نیازی به فروش اقساطی محصولات خود در جهت به دست آوردن سهم بازار نمی بیند.

از طرفی دیگر چون شرکت اکثر فروش خود را در بستر آنلاین انجام می دهد و محصولات به جای جای ایران ارسال می شود. بنابراین عملا امکان فروش اقساطی وجود ندارد.

از همه مهم تر به دلیل نواسات بازار ارز، قیمت محصولات تولید شده در بازه های زمانی مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد. و فروش اقساطی امکان ضرر را به مرور زمان برای شرکت به دنبال خواهد داشت. هر شرکت دیگری نیز در چنین شرایطی فروش اقساطی را معقولانه نمی داند.

فروش اقساطی دستگاه جوجه کشی

« فروش اقساطی دستگاه جوجه کشی »

چرا سایر شرکت ها فروش اقساطی دارند؟

خداوند به هر انسانی چشم و گوش و عقل داده است و هر انسان عاقل و بالغی قدرت تصمیم گیری و انتخاب را دارد. پس شما هم اگر به کیفیت محصول مورد نظرتان اهمیت می دهید باید چشم و گوش خود را باز کنید و با سنجش رقبا و مقایسه کیفیت و قیمت آنها تصمیم نهایی خود را بدون هیچ گونه تعصبی بگیرید.

اگر می بینید کسی با فروش اقساطی محصولات خود در صدد افزایش فروش خود است. لزوما به این معنا نیست که شرکت تولید کننده دارای جنسی بی کیفیت می باشد. شاید دلیل دیگری داشته باشد مثلا تولید کننده از انبار شدن محصولات خود با توجه به تورم شدید بازار می ترسد. یا شاید هم از قدرت بازاریابی ضعیفی برخوردار است و با هر مشتری توافق نموده و سعی در فروش هر چه سریعتر محصولات خود دارد. یا حتی ممکن است تولید کننده از قطعات نامرغوب در محصولات خود استفاده کرده و چون توانایی رقابت با تولید کنندگان معتبر را ندارد، اقدام به فروش اقساطی محصولات خود در جهت به دست آوردن سهم بازار نماید.

کانال تلگرام وبسایت
پیج اینستاگرام وبسایت